piątek, 1 sierpnia 2014

Podsumowanie lipca!



Witajcie kochani!

1 sierpnia. Połowa wakacji już za nami. Nie do wiary jak ten czas szybko leci! A wydawałoby się, że jeszcze kilka dni temu odbieraliśmy świadectwa, żegnaliśmy się z klasą i nauczycielami, składaliśmy papiery do nowych szkół, czy po prostu upajaliśmy się wizją dwóch miesięcy niczym nie zmąconego, błogiego lenistwa. Lipiec był miesiącem bardzo aktywnym. Cały czas coś się działo, a jeśli dodać do tego kilka nieprzespanych nocy oraz iście afrykańskie upały to sami przyznacie, że takie połączenie naprawdę potrafi wymęczyć. Ale w pozytywnym tego słowa znaczeniu ;) Teraz wypoczywam na koloniach w pięknej i gorącej Grecji, ale cały czas udzielam się na fanpage'u, więc jeśli macie czas to śmiało zaglądajcie, a tymczasem czeka mnie kolejne podsumowanie!

Dużo wolnego czasu zdecydowanie sprzyjało czytelnictwu, dlatego w tym miesiącu przeczytałam prawie 2 razy więcej książek niż w poprzednim. Bardzo się z tego cieszę! A więc, przeczytane książki to:
Igrzyska śmierci - Suzanne Collins [recenzja archiwalna]
Troje - Sara Lotz
Hopeless - Clleen Hoover
Niezgodna - Veronica Roth
Zagubiony heros - Rick Riordan
W ciemności - Jana Frey
Upadli - Lauren Kate
Zniewolenie - Carrie Jones
Książę mgły - Carlos Ruiz Zafón



 Łącznie przeczytałam 3206 stron. Dało to ok. 103 strony dziennie, co moim zdaniem było całkiem niezłym wynikiem :) Jak zwykle nie potrafiłam jakoś normalnie rozplanować czasu, narobiłam sobie mnóstwo zaległości, a na blogu pojawiło się tylko 7 postów, w tym dwie zaległe recenzje Ostatniego olimpijczyka i Sekretu Julii, a także krótka recenzja filmu Jak wytresować smoka 2 oraz post "Artyści mojego życia"Tak jak pisałam wyżej, nie ma mnie teraz w Polsce i nie mam za bardzo jak pisać nowe posty, ale ciągle staram się mieć z Wami choć minimalny kontakt poprzez facebooka, tak więc mam nadzieję, że nie będzie źle ;) Hmmm to chyba tyle na dziś. Życzę Wam gorącego i pełnego wrażeń sierpnia. Wykorzystajcie ten ostatni miesiąc jak najlepiej. Niech będzie niezapomniany!



Pozdrawiam Was serdecznie :*
Ola

11 komentarzy:

  1. Gratuluję wyników, są naprawdę świetne :) U mnie nie było aż tak dobrze, ale narzekać na ilość przeczytanych książek też nie mogę - w końcu lipiec aktywny i przez to trochę mniej miałam czasu na czytanie :) Ja też życzę cudownego, ostatniego (niestety :/) miesiąca wakacji! ;)

    http://faaantasyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Już minęła połowa wakacji, aż trudno uwierzyć :(
    Gratuluję ponad 100 stron dziennie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Taak, sierpień za szybko zleciał. U mnie 8 książek i w miarę jestem zadowolona.
    Udanego wypoczynku :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję udanego lipca :> U mnie również nieźle; mam nadzieję, że sierpień będzie jeszcze lepszy (choć nie chcę żeby minął ;c). Pozdrawiam, Avenix

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nikt tego nie chce ;) Najlepiej, żeby te wakacje trwały w nieskończoność, bo są niesamowite!

      Usuń
  5. Pogratulować wyników, powiem co do piosenki: Uwielbiam, uwielbiam i nic więcej napisać nie umiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobre wyniki. Po tytułach widzę, że mamy podobny gust literacki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć.
    Gratuluję tak dobrego wyniku.
    Ja od jakiegoś miesiąca próbuję przebrnąć przez "Draculę"... nevermind...
    Widzę, że czytałaś "Igrzyska śmierci" i "Upadłych". Czy mogłabym Cię prosić o ich recenzję? Bardzo mi zależy na nich, a najbardziej na "Upadłych".
    Chciałam ją kupić, ale nie chcę kupować w ciemno, gdyż najpierw wolałabym zapoznać się z zdaniem innych ludzi na temat tej książki.
    Z góry dziękuję :).
    Pozdrawiam Darknass

    OdpowiedzUsuń
  8. 103 strony dziennie to naprawdę świetny wynik! Życzę równie udanego sierpnia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. W te wakacje prawie niczego fajnego nie zrobiłam.Miałam jechać do Włoch, ale jak zwykle nie wyszło i zostałam w Polsce...

    Wypożyczyłam 5 książek, ale jedną z nich dopiero zaczęłam czytać i to w dodatku zaległą.Jak się uprę to nie ma mocnych jeśli chodzi o czytanie.Ostatnio miałam do oddania do biblioteki książkę wypożyczoną 3 miesiące temu.Przeczytałam ledwo połowę.Mój chłopak akurat gdzieś pojechał, więc miałam czas na książkę.Przeczytałam w 3 godziny ponad 170 stron o ile się nie mylę ;).Ostatnio zaczęłam Zdradę Nieśmiertelnego (Ta druga zaległa) i przeczytałam 118 stron w 1.5 h :)

    Mam nadzieję, że ten miesiąc będzie lepszy niż poprzedni.I szczerze mówiąc chce już wrzesień...Dlatego, że dopiero wtedy zobaczę się z moim ukochanym.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam Nirgodną i Igrzyska całe serie (Igrzyska według mnie wygrywają) :)

    OdpowiedzUsuń

Podobał Ci się post? Chcesz na coś zwrócić uwagę? Napisz o tym w komentarzu! Wiedz, że wszystkie sprawiają mi ogromną radość i w miarę możliwości na każdy staram się odpowiedzieć :) Do dzieła!