wtorek, 1 lipca 2014

Podsumowanie czerwca!


Witajcie kochani!

Dzisiaj mamy 1 dzień nowego miesiąca. Lipiec wita nas w swoich progach, wakacje rozpoczęły się pełną parą, nastał szał letnich rozrywek oraz przyjemności i mimo, że może pogoda zbytnio nie dopisuje (nie wiem jak u Was, ale u mnie na lubelszczyźnie leje nieprzerwanie od wczorajszego wieczora o.O) to i tak pewnie wykorzystujecie ten czas najlepiej jak tylko można - czytając! Tak więc, aby zbytnio nie odbiegać od tematu. Zapraszam na kolejne podsumowanie!




Czerwiec był naprawdę niesamowitym miesiącem. Wydarzyło się mnóstwo cudów, a za niektóre dziękować będę chyba do końca świata! Te 30 dni spędziłam bardzo aktywnie, ciągle gdzieś biegałam, jeździłam i nie mogłam zatrzymać się ani na chwilę. Większość tych rzeczy związanych było oczywiście ze zbliżającym się końcem roku i przygotowanie cudownych dekoracji, w których tworzenie byłam zaangażowana. Chodziłam jednak także na próby szkolnego zespołu, co zaowocowało zwycięstwem w XIII Przeglądzie Pieśni Religijnej w Wojsławicach. Poznałam kilka wspaniałych osób i w końcu mam kogoś z kim mogłabym godzinami gadać o książkach i nikt nie ma mnie dość :) Olu, Oliwio, Karolino, Dario - dziękuję! Oczywiście ten miesiąc nie byłby kompletny bez moich kochanych i niezastąpionych przyjaciół! I tutaj zdarzył się kolejny cud. Jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki wszyscy nagle zapałali miłością do książek. I to jakich! John Green i Regina Brett podbili serca moich znajomych, z czego nie ukrywam, niezmiernie się cieszę!

Jeśli już przy książkach jesteśmy to moje osiągnięcia nie są jakieś spektakularne, bo tak jak w poprzednim - w tym miesiącu przeczytałam jedynie 5 książek:
Odmieniec - Philippa Gregory
Błękit szafiru - Kerstin Gier
Skąpiec - Molier
Sekret Julii - Thereh Mafi
Niebo jest wszędzie - Jandy Nelson

+ pojawiły się recenzje Ognistej oraz Bóg nigdy nie mruga :)

Jak zwykle na kolejny miesiąc nie robię żadnych planów, ponieważ i tak prawdopodobnie nie uda mi się ich zrealizować, ale musicie wiedzieć, że mój wakacyjny stosik jest naprawdę, naprawdę duży (ok. 25 "normalnych" książek + e-booki, które chomikuję i nigdy nie mam czasu się za nie zabrać, więc razem będzie to ok. 40 książek.) Tak więc na pewno mam co czytać ^^ No cóż. Nie pozostaje mi chyba nic innego jak się pożegnać i życzyć Wam cudownego, niesamowitego, pełnego wrażeń i niezapomnianego lipca :)



Pozdrawiam Was serdecznie :*
Ola

12 komentarzy:

  1. Gratulację i oby lipiec był jeszcze lepszy :))
    Pozdrawiam,
    Natalia :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyników i życzę udanych wakacji:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wyniki, a Twoja recenzja Bóg nigdy nie mruga była tak cudowna, że chyba ją sobie gdzieś oprawię! <3
    Udanych i słonecznych wakacji życzę no i mnóstwa książek :)
    Będziesz dodawała wakacyjny stosik? Jestem bardzo ciekawa, co też upolowałaś na te dwa wspaniale zapowiadające się miesiące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaa mój wakacyjny stosik to w tym momencie wszystkie książki, które mam w swojej biblioteczce, a których jeszcze nie przeczytałam, więc jest ich naprawdę mnóstwo. Co do oddzielnego poeta to się zastanowię. Może dodam taki przed wyjazdem na kolonie? Jeszcze zobaczę ;) I bardzo cieszę się, że recenzja "Bóg nigdy nie mruga" aż tak ci się podoba :)

      Usuń
  4. Miałaś bardzo pracowity miesiąc ;) A gdzie link do Twojego występu, hmm?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha występ nagrany gdzieś na pewno jest, ale wątpię, że w internetach xD

      Usuń
  5. Gratuluję zwycięstwa w konkursie!! :) A to Twoja zasługa, że znajomi pokochali Greena? Ja dalej go nie czytałam, niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Tak, z Greenem to trochę moja zasługa. Moi znajomi w końcu musieli się przełamać skoro trąbię o nim praktycznie od stycznia xD Dodatkowo żeńska część towarzystwa za wszelką cenę chciała iść ze mną do kina na ekranizację "Gwiazd naszych wina", ale ja powiedziałam, że nie ma opcji dopóki nie przeczytają książki. I tak jakoś wyszło :)

      Usuń
  6. Ładne wyniki i gratuluję wygranej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tam, 5 książek to i tak niezły wynik. Życzę słonecznego lipca, który nie minie Ci za szybko ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne wyniki! Mam nadzieję, że w wakacje doczekamy się wielu ciekawych recenzji. ;))

    OdpowiedzUsuń

Podobał Ci się post? Chcesz na coś zwrócić uwagę? Napisz o tym w komentarzu! Wiedz, że wszystkie sprawiają mi ogromną radość i w miarę możliwości na każdy staram się odpowiedzieć :) Do dzieła!