sobota, 26 marca 2016

Bierzmy i czytajmy to wszyscy! (Share Week 2016)

Kiedy rozpoczynała się moja "kariera" tutaj, nie było dnia, w którym nie zajrzałabym na jakiegoś bloga. Potrafiłam nawet kilka razy dziennie sprawdzać ulubione miejsca, cały czas odkrywać nowe inspiracje, zawierać znajomości... i uwielbiałam to. Z czasem blogosfera stała się moim drugim domem, a ja, mimo iż nie odwiedzam już blogów tak obsesyjnie jak kiedyś, dalej zaglądam na swoje ulubione strony, z przyjemnością patrząc jak z miesiąca na miesiąc, roku na rok, rozwijają się i rosną w siłę. 



Share Week to seria postów powstała z inicjatywy Andrzeja Tucholskiego, która ma na celu polecanie blogów blogerom i przez blogerów. Brałam w niej udził już w ubiegłym roku >>> Share Week 2015 i z przyjemnością podejmuję się wyzwania również w tym roku. Bo czy jest łatwiejszy sposób na odkrycie nowych, inspirujących miejsc w sieci niż dowiedzenie się o nich od innych? 


1. WYRWANE Z KONTEKSTU - ciężko nie umieścić w tym zestawieniu kogoś takiego jak Joanna Pachla. Równie ciężko jest nie zgodzić się z werdyktem jury tegorocznej gali Blog Roku. Wyrwane z Kontekstu to miejsce uzależniające i jeśli jeszcze go nie znacie, to gwarantuję, że już przy pierwszym wejściu, przepadniecie w edmentach tego bloga na długie godziny. Autorka dzięki błyskotliwemu językowi przedstawia kobiecy (i z pazurem) punkt widzenia, niejednokrotnie rozbawiając do łez i błyskawicznie poprawiając humor. A jeśli akurat nie macie czasu czytać długich tekstów, koniecznie obczajcie jej fanpage na facebooku ;)

2. KSIĄŻKA USKRZYDLA - jeden z nielicznych blogów książkowych, w przypadku których naprawdę czekam na nowe posty. Wprost szaleję za szablonem i wszelkimi tekstami tej dziewczyny, a fakt, że jest ona moją rówieśniczką do tej pory wprawia mnie w osłupienie. Niby zwykłe okołoksiążkowe posty, z nutą przemyśleń, a jednak mają w sobie coś magicznego, czasem nawet nostalgicznego, co sprawia, że wracam w to miejsce za każdym razem. 


3. MOGAGAT - z Moniką jestem jeszcze od czasów "wieczorka" i już wtedy bardzo polubiłam się z jej tekstami. Jednak dopiero, kiedy przeszła na własną domenę, powołując do życia nowego bloga, mam wrażenie, że naprawdę się rozwinęła. Chciała odejść od sztampowych recenzji, pisać trochę więcej o życiu, ale nie zapominać o kulturze - i udało jej się to doskonale. Krótkie i rzeczowe teksty, przepełnione trafnymi spostrzeżeniami, bazujące na sytuacjach z życia codziennego, ale równie często nawiązujące do literatury i sztuki. Niektórzy mogą nie polubić tego miejsca z uwagi na bezpośredniość i zamiłowanie do sarkazmu, ale ja z całego miejsca polecam! 


4. ANDRZEJ TUCHOLSKI - na sam koniec, trochę poza konkursem, blog, który znam od bardzo dawna, ale regularnie czytam (i oglądam) dopiero od kilku miesięcy. W przypadku Andrzeja Tucholskiego zbędne są wszelkie słowa i określenia. To trzeba po prostu zobaczyć. NIE-SA-MO-WICIE inspirujący, pozytywny i mądry, młody człowiek, który w budowanie swojej marki włożył całe serce, co widać, słychać i czuć na każdym kroku. 

Tak przedstawia się moje tegoroczne TOP 3+1 blogerów :) Serdecznie zachęcam do udziału w Share Weeku! Nie bądźmy sknerami, podzielmy się swoimi ulubionymi miejscami w sieci z innymi!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się post? Chcesz na coś zwrócić uwagę? Napisz o tym w komentarzu! Wiedz, że wszystkie sprawiają mi ogromną radość i w miarę możliwości na każdy staram się odpowiedzieć :) Do dzieła!