sobota, 3 października 2015

Jak zbankrutować, czyli zapowiedzi wydawnicze #10/15


Jak ten czas szybko leci, chciałoby się powiedzieć, patrząc za okno. Jeszcze nie dawno narzekaliśmy na iście afrykańskie upały i początek szkoły, a teraz chętnie przywitalibyśmy lato z otwartymi ramionami. Pogoda może i nie sprzyja wychodzeniu na zewnątrz, za to stanowi świetną wymówkę dla spędzenia całego dnia w domu, z herbatą i dobrą książką w rękach. A jeśli zasoby waszych biblioteczek już Wam nie wystarczają, może warto byłoby wybrać się na małe książkowe zakupy?

CZEKAM BARDZO

Nie od dziś wiadomo, że jeśli wujek Rick coś napisze, ja po prostu muszę to przeczytać. Tym sposobem Miecz lata wywindował na sam początek otwierając dzisiejsze zestawienie ;) Trochę inaczej sprawa ma się z dwoma kolejnymi pozycjami. Poprzednie części w ogóle mnie nie zachwyciły, jednak obie autorki zakończyły akcję w takim miejscu, że aż się prosi o kontynuacje! Za to Wszystkie jasne miejsca, jak i Trzynaście powodów kuszą mnie już od jakiegoś czasu i mam co do nich naprawdę wysokie oczekiwania.

CZEKAM MNIEJ

Druga grupa to również ciekawe propozycje, jednak nie ma w śród nich takich, na które wydałabym ostatnie kieszonkowe. Wiele z Was czeka na kontynuacje BETY i Wszechświatów? Oto i one! Co prawda pierwsze tomy jeszcze nie zagościły u mnie na półce "przeczytanych", no ale :D Za to na nową Canavan mam naprawdę wielką ochotę. Chyba każdy słyszał coś dobrego o książkach tej autorki ;)

MOŻE CHCĘ, A MOŻE NIE

Na samym końcu propozycje ciekawe, jednak nie ciągnące mnie do siebie w aż takim stopniu jak się spodziewałam. Jestem pewna, że zainteresują wiele osób i sama z chęcią po nie sięgnę, gdy nadarzy się okazja, ale fakt, że mają one premierę właśnie w tym miesiącu, jest mi względnie obojętny. Chociaż... "naukowe odpowiedzi na absurdalne i hipotetyczne pytania". Czy to nie brzmi cudownie? :D

A na jakie książki Wy czekacie w tym miesiącu?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się post? Chcesz na coś zwrócić uwagę? Napisz o tym w komentarzu! Wiedz, że wszystkie sprawiają mi ogromną radość i w miarę możliwości na każdy staram się odpowiedzieć :) Do dzieła!