piątek, 31 maja 2013

Oszukane...

Hej wszystkim !!!

Dość dawno mnie tutaj nie było :)

Wczoraj byłam w kinie na filmie "Oszukane". Jest to polski dramat oparty na autentycznej historii.

Bliźniaczki Natalia i Magda przychodzą na świat w tym samym szpitalu co Aneta - córka Anny. Na oddziale dochodzi do strasznej pomyłki. Siostry zostają rozdzielone i jedna z nich trafia do innej rodziny. Po prawie 18 latach niczego nieświadome dziewczyny spotykają się i odkrywają straszną prawdę.

Ten film pokazuje jak ciężkie chwile przeżywają nie tylko same bliźniaczki, ale także ich rodzice - ci biologiczni i ci którzy je wychowywali. Przedstawionych jest tu wiele różnych uczuć m.in. radość, smutek, zazdrość, zaufanie i naprawdę wiele miłości.To musi być straszne dowiedzieć się nagle, że dziewczyna którą uważało się przez długi czas za swoją córkę nią nie jest.

Film poruszył moje serce. Muszę jednak ze smutkiem przyznać, że spodziewałam się innego zakończenia. Ale jednak jak dramat to dramat, nie? Moja ocena to: 8,5/10 :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się post? Chcesz na coś zwrócić uwagę? Napisz o tym w komentarzu! Wiedz, że wszystkie sprawiają mi ogromną radość i w miarę możliwości na każdy staram się odpowiedzieć :) Do dzieła!