niedziela, 12 maja 2013

INFOOOOOO!!!!

witam ponownie ;)

Chciałam wam tylko powiedzieć, że nie oglądam teraz za często filmów, więc ich recenzje nie będą się pojawiać tak często jak książek. Na początku zakładając tego bloga stwierdziłam, że ludzie nie będą czytać notek o samych książkach i postanowiłam pisać też o filmach. Stąd nazwa bloga ;) Ale nie doceniałam was :)
Myślałam, ze nikt już nie czyta, ale liczba wyświetleń mówi mi co innego. Jestem naprawdę zaskoczona i dumna, że jeszcze tyle osób woli wziąć do ręki dobrą książkę zamiast bezmyślnie gapić się w ekran telewizora.

Dziękuję wszystkim, którzy regularnie odwiedzają mojego bloga ;***

Pozdrawiam was gorąco!!!

Adminka Ola :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się post? Chcesz na coś zwrócić uwagę? Napisz o tym w komentarzu! Wiedz, że wszystkie sprawiają mi ogromną radość i w miarę możliwości na każdy staram się odpowiedzieć :) Do dzieła!