poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Jak zbankrutować, czyli zapowiedzi wydawnicze #4/16


2016 mija w iście zastraszającym tempie. Jeszcze nie dawno świętowaliśmy Boże Narodzenie i Sylwestra, a tutaj już początek kwietnia i wypadałoby zacząć powtarzanie przed egzaminem gimnazjalnym ;) Ale! Mimo tak zapracowanego tygodnia (jak i miesiąca), udało mi się, jak zwykle, wybrać kilka najciekawszych premier najbliższych tygodni. Zapraszam!


CZEKAM...

Na pierwszy rzut idą książki... interesujące. Na tyle interesujące, żeby znaleźć się w tym zestawieniu; i może nawet miałyby szansę znaleźć się w pierwszej kolejności  w mojej biblioteczce, gdyby nie pozycje, które zostawiłam na sam koniec tego posta ;) Pustynny jeździec i Ogniste oczyszczenie - trzeba przyznać, że oba tytuły zapowiadają się na naprawdę... piekielnie ciekawe powieści dla młodzieży! Zresztą, niczego innego (ale trochę w innym kontekście) nie spodziewam się po Unieważnieniu Emmy Chase. Miałam już przyjemność zaznajomić się z książkami tej autorki i zapewniam, że nie można się przy nich nudzić.

CIEKAWE KONTYNUACJE 

Wszystkie powyższe powieści łączą dwie cechy. Są kontynuacjami i nie czytałam ich pierwszych części. Ale kurczę! Wszystkie zapowiadają się tak ciekawie! Zarówno Jamesa Dashnera, jak i Sarę Shepard znam doskonale z ich poprzednich książek, dwie pozostałe autorki pozostają dla mnie zagadką. Mimo wszystko, opisy wszystkich tych książek zdecydowanie zachęcają do przeczytania pierwszych tomów serii!

CZEKAM NAJBARDZIEJ!

No i proszę Państwa! Dotarliśmy do kluczu programu! 4 pozycje, na które czekam, i to od dawna. Na szczególną uwagę zasługują tu oczywiście jedyne i niezastąpione Colleen Hoover z Ugly Love oraz Sarah J. Maas z Dworem Cierni i Róż. Żadne słowa nie są w stanie opisać tego, jak bardzo czekałam na obie te książki! Za to Chłopak, który stracił głowę zauroczył mnie swoim opisem, który mimo ciężkiej tematyki napawa optymizmem odnośnie tej pozycji. W odróżnieniu od opisu Wioski morderców, który jak na dobry thriller przystało, zmroził mi krew w żyłach!

Tak przedstawiają się pozycje wybrane przeze mnie na kwiecień! Na które czekacie najbardziej?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się post? Chcesz na coś zwrócić uwagę? Napisz o tym w komentarzu! Wiedz, że wszystkie sprawiają mi ogromną radość i w miarę możliwości na każdy staram się odpowiedzieć :) Do dzieła!